Nervig!

åhh..Vaknade halv 7 när Dennis kom in med en vit, ful mössa på huvudet. Fick mig ett skrattanfall och kunde sedan inte somna om. Och som alltid när jag är ensam börjar tankarna mala:
"Onej, jag ska öppna ensam idag, stå i butiken i två timmar ensam...tänk om...."
"Shit, shit, shit. Nu får jag ont i magen och mår illa.....hur ska det gå när jag står ensam...."
"Hjälp, nu när jag mår så här illa. Så ska jag åka BUSS till jobbet. Kommer jag fixa det??..."

Tro sjutton att jag mår mer och mer illa och blir mer och mer nervös när jag håller på o tänker så där :)

Lugn o fiiin Emelie. Du kommer klara detta galant! Och sen efter jobbet ska du åka upp till Skövde och träffa världens bästa familj som du saknat så mycket.

Så, nu blev jag gladare :)

Uppdaterar när jag kommer till Skövde!

Bamsekram/ Em

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback