Skövdetösen bakar pepparkakor.

Jag är hemma hos familjen i Skultorp :) Man får passa på när man jobbar mycket helger. Då får man åka vardagar istället. I morgon ska jag följa med lillsyrran Nellie (7) till skolan. Vilka flashbacks man kommer få! Oj oj oj...

Vi har suttit i köket jag, Pauline, Annie och Nellie med varsin tomteluva och mjöl i hela våra ansikten och bakat pepparkakor medan stackars mamma sprungit fram och tillbaka med plåtar. Julstämning på hög nivå!

Bilder kommer när jag kommer hem igen på torsdag kväll. Hem hem. Känns konstigt att skriva "när jag kommer hem". För detta är ju hem? Eller?
Väx upp Emelie! Du bor inte hemma längre :)

Nyp i stjärten/ Em

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi måste ses snart! vad fint du skrev om mig i gästboken. puss

2007-12-05 @ 09:46:51
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback