Hysterier

Varför kan inte alla göra som jag? Köpa alla julklappar på en dag, på mindre än en timme.
Det kanske handlar om flyt. :)

Nu har jag i af bara en julklapp kvar och det är till mina päron. Vet redan vad jag ska ge dom och eftersom de inte läser min blogg så tänker jag skriva hur fiffig min idé är,
Jag tänker köpa en ram på IKEA med plats för fem foton på rad (eller höjden beroende på hur man vill ha ramen på väggen). Sedan ska jag välja ut de finaste bilderna. Ett på mig, ett på Pauline, ett på Annie, ett på Nellie och ett på mamma och pappa och sätta in i ramen. Woalla! Ett fint familjefoto.

Jag älskar min familj.

Annie skrattar som ett missfoster. Synd att man inte kan skriva hur det lät i telefonen förut när hon fick sitt skrattanfall. Kul var det i af!

En bild att le åt ikväll kanske vore något?


image16
Nellie, du är förbaskat söt!

Bamsekram/ Em

Kommentarer
Postat av: annie

din idé är fiffig. hur vet du att inte mamma kikar in din blogg? ;) jag har faktiskt visat henne den några gånger, kanske kommer hon ihåg adressen? :D hoppas inte!
och förresten, jag låter inte som ett missfoster! hahaha..du fick också ett skrattanfall bara för att jag skrattade, oj vad skrattigt det blev :D
åh, vilken söt bild!

2007-11-29 @ 21:47:07
URL: http://aeni.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback