Igentäppt i hela systämet.

Nässpray tack?

Får gå in på apoteket innan jobbet. Hela bihålorna är täppta. Antagligen har jag varit täppt hela natten för det var sahara-öknen i käften när jag slog upp mina ögon i morse. WAHH!

Dricker te nu. Det sägs ju vara bra mot förkylning. Testing testing!

Idag jobbar jag 12-20:15. Långdag i klockdjungeln. Kom o hälsa på mig om ni är i närheten...
Ska lära mig stängning idag och efter denna dagen har jag haft mina 20 timmars upplärning. Sedan är jag färdig!!

Det känns helt sjukt bra. faktiskt. Hade jag vaknat sån här när jag jobbade på montico, ALDRIG att jag hade pallat en hel dag  på ett dammigt lager. Men nu villvillvill jag till jobbet för att det är så himmelens roligt :)

Enda nackdelen med mitt jobb är att det ligger mittemot McDonalds. Tjoff så är man där och har en cheese i handen.

Ähh. om en halvtimme ska jag gå (OBSERVERA GÅ) till jobbet. Tar ungefär 40 minuter att gå om man måste gå som en pingvin för att det är isbana och inte sandat. Annars kanske det tar, 30? Det märker vi.

Ha en bra dag alla, det ska jag ha!

Bamsekram/ Em

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk om jag har smittat dig med min bihlkeinflammation? oh nooo! ses snart? om inte annat på sön. pusssss

2007-11-28 @ 14:52:39
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback