Känn dig hedrad

"Jahaja, vad heter du då?" -dagisfröken frågar Annie.
"Annie Pannie Pannkaka!"- säger Annie glatt.

Jag lärde väl dig det inte?image13

Detta inlägg ska jag ägna åt min kära syster Annie 15 år gammal. Hon är en lång (170+), smal, blond (egentligen) och blåögd flicka i sina bästa dar. När hon var liten såg hon ut som en tandlös kärring när hon gjorde en viss min. DO IT AGAIN. Så snygg. Hon kan även slicka sig i (observera i) näsan. Momsisch! När hon var liten lipade hon åt alltalltallt. Spelade ingen roll om man sa nåt snällt eller elakt! HAHAHA!
Men idag är hon en lugn, mysig, intelligent flicka i sina bästa år! Fråga bara Ola (internt)...

Bamsekram/ Em

Kommentarer
Postat av: annie

hahaha, men vad söt du är :D
förresten är jag bara 169, dock bara på högerbenet. 167,5 på andra. så inte 170+ :D
jag säger bara.. fråga ola!

2007-11-28 @ 22:10:09
URL: http://aeni.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback