Slutkörd, eller?

Snooz.....snooz......snooz.....(snark).....snooz (bara en gång till sen måste jag upp)....snooz...

Så höll det på i ca 1½ timme innan jag insåg att jag var som ett kolli. Ögonen var svullna som pingisbollar (är inte ögonen stora som pingisbollar i normalt tillstånd. Kanske ska säga tennisbollar då), och det stack i bihålan på höger sida. attans. Har jag nu gått och blivit sjuk?
Försökte ringa jobbet men ingen svarade. Efter en stund insåg jag att jag möjligtvis ringt fel nummer. jag var som sagt inte helt vaken i huvudet. Tillslut fick jag tag i rätt nummer och Ellinor svarade.

Är alltså hemma idag. Helt slutkörd i kroppen av dumma virusbakterier.

Nu kommer Dennis hem. Lovely him!

Ring mig gärna!

Bamsekram/ Em


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya! du måste se boss med, han e skitsöt!

2007-11-30 @ 23:02:30

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback