ÄNTLIGEN kanske det kan sluta ringa på dagarna.

Hujeda mig vilken slö dag!

Har legat i soffan nu en lång stund och kikat på det nya inredningsprogrammet som går på trean. Minns inte vad det heter men det är ett mycket bra program! Har såklart zappat mellan 3:an (som programmet gick på) och 5:an för att se hockeyn. Men jag som fått så fina naglar vill inte riskera att titta klart. Fy så spännande!

Jag och Dennis hjälptes åt att fixa ihop en stor skål med tonfisksallad. Fastän att min matlust inte är den bästa just idag så var det mumsigt! Tänkte ladda upp en bild på det men bloggen verkar strula. Ovanligt. Nej inte så.

Idag har jag fixat sånt som jag tänkt fixa i några dagar nu men som inte blivit av och som jag fått ångest av när jag gått och lagt mig för att sova. Exempelvis ringa Vevay och säga att jag inte vill ha nåt mer (skit)smink av dom. Det gick smidigt och lätt och på några hundradels sekunder var mitt medlemsskap uppsagt hos dom.
Har också ringt NIX och spärrat vårt hemtelefonnummer nu för telefonförsäljare. ÄNTLIGEN kanske det kan sluta ringa på dagarna. Jag har ju så svårt för att tacka nej till erbjudanden i och med att jag jobbat som skruttig telefonförsäljare själv och vet hur jävligt de har det och vips så ligger det nåt man egentligen inte vill ha i brevlådan som man sedan glömmer att säga upp...
Nu är det slut på detta!

Vad har ni gjort ikväll?


image502

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja sån är jag också efter min tid som telefonförsäljare. Visst är det jättejobbigt att tacka nej! Men vissa är så himla tjatiga så de nästan känns otrevliga!
Men du, hur gick det med löshåret du beställde?

2008-04-08 @ 00:34:55
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback