Är i Skövde.

Hej hej!

Åkte nästan direkt till Skövde igår efter jobbet. Fast först åkte vi förbi hemma hos oss för att hämta mina grejer som jag inte hade packat ihop.
Det var förresten SJUKT mycket folk på jobbet igår. Helt sick! Om man jämför med dagarna innan så var det kolosalt alltså. Vi jämför...En försäljning på 7000 i torsdags och 24000 igår. LITE skillnad!!

Vi åkte Annas bil upp till Skövde. Stannade på vägen vid Mullsjö för att köpa nåt att äta. Jag var hungrigare än hungrigast så det fick bli en pommestallrik. Det satt fint i kistan!
Kom upp till familjen vid 22. Umgicks lite med dom och sen gick jag till sängs. Fick sova i Nellies säng.

I natt fick jag ett telefonsamtal vid 02:30. Jag fattade ingenting. Kikade på displayen och såg att det stod "Johan Kihlberg". Jag tänkte bara "NEJ! Hoppas det inte har hänt Dennis nånting!". Men det hade det inte. Johan ville bara att jag skulle ringa till Dennis och säga till honom att man inte ska köra bil onykter. Tydligen hade någon sett Dennis köra runt men när jag ringde hem svarade han att han låg och sov och absolut inte hade kört onykter. Haha. Han hade bara sagt att han skulle sätta sig bakom ratten för att Johan skulle lugna ner sig (han var tydligen dryg) och lyssna på honom. Hahaha.

Hittade lite bilder på mig själv här:

image615

Najs va?

image616
Min knaskatt.

image617


Ses sen! Nu ska vi till stan!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari

Hej!
Skönt att vara hemma hos familjen kan jag förstå.
Ha en bra helg!

2008-04-26 @ 21:10:13
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback