Arg och vansinnig!

Ja, i morse vid 09:30 vaknade jag med ett ryck. Så man satte sig upp och undrade vad i *pip* som hände!
Bygginvestkillarna är igång igen. De borrar precis under här. Borrar loss tegelstenar i källaren. Vi bor ju på nedersta plan och med den kassa isolering som är i detta gamla lägenhetshus (man hör när grannarna har mysigt i sänghalmen precis över oss, och vad de säger till varandra under sexakten) så låter det precis som att de är i vår lägenhet och borrar.

Jag blev ARG och VANSINNIG! Morr...

Nu är de precis här under där jag sitter och fastän jag har hög musik på så hör man inget av den. Man hör bara ett tegelstensborrande och det är knappt att det går att skriva. Måste ha hörselskydd! Tinitus!
Tänk de som jobbar natt och måste sova vid den här tiden. Lycka till.

Kommer tillbaka strax med ett roligare inlägg. Haha.

image491

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback