Bloggar jag läser dagligen.

Som jag skrev i förra inlägget så tänkte jag skriva om vilka bloggar jag läser dagligen:

Blondinbella: Smart, driven och målmedveten 17-åring som blivit sveriges största bloggerska. Hon uppdaterar flera gånger om dagen och det händer alltid något kul som är värt att läsa om i hennes liv.

Kenza: Var ett tag sveriges största bloggerska och då var hennes blogg mycket bättre än vad den är nu. Egentligen tycker jag inte så mycket om den längre men kan ändå inte sluta att läsa den.

Stina-Lee: Oj oj oj, vilken tjej! Här har vi en person som verkligen är sig själv. Humoristisk, glad, sprallig. En riktigt praktexemplar på en västgöte. Hon bor i Lidköping. Alla hennes videoinlägg med den roliga västgötskan är bara för kul. Detta är nog faktiskt min absoluta favoritblogg.

TuMadre: En bloggerska på 20 år som är ensamstående med sina två barn Alice och Antonio. Jag är så imponerad över hennes underbara liv. Hon verkar va en underbar mamma som alltid sätter sina barn först. Hon uppdaterar flera gånger om dagen och visar varje dag "dagens outfit" på sina underbart söta barn!

Fashionstars: Maria, en stockholmstjej som bloggar flera gånger om dagen om allt mellan himmel och jord. Hennes hund Theo är nog bland det sötaste jag sett i djurvärlden. Hon visar också "dagens outfit" (fast på sig själv) varje dag och har ofta videoinlägg.

Detta är de bloggarna jag läser av de som är störst. ^
De nedanför är mest mina vänner men också bekanta och sådana man vet vilka dom är:

Annie: Min söta lillasyster (16 år) som nu börjat uppdatera oftare än innan. Hon skriver mestadels om vad hon gjort på dagarna men ibland dyker det upp en och annan bild också.

Pauline: Min äldsta lillasyster som fyller 19 år i år. Hon har också blivit en flitig bloggerska och uppdaterar flera gånger om dagen. Hon bloggar om allt mellan himmel och jord. Mestadels vad hon gjort på dagen men också mycket musik (youtube) och vad hon shoppat.

Malin: Barndomskompis och granne till mig i nästan 20 år. Hon bloggar om sitt liv tillsammans med sambon Dennis (jag vet, coolt att barndomskompisar hittat varsin Dennis) och hur mycket hon hatar sitt förra jobb. Haha. Ofta dyker det upp roliga festbilder eller vad hon shoppat. Malin ÄLSKAR heminredning och bloggar också mycket om det.

Lindha: En kompis från Skövde. Vi gick handelsprogrammet båda två så vi gick i samma korridor. Jag gick i samma klass som hennes storebror också. Helt underbar tjej är detta som ställer upp i alla lägen. Är så glad att hon äntligen börjat jobba så hon kan shoppa lite igen. Hon uppdaterar flera gånger om dagen om allt mellan himmel och jord.

Jennie: Nyfunnen vän här nere i Jönnet. Helt underbar tjej som jag tycker om så mycket. Hennes blogg är jättebra. Hon skriver kanonbra så det blir kul och intressant att läsa. Nyss blev hon biträdande butikschef på Netto så hon hinner tyvärr inte blogga lika mycket som innan. Denna tjej älskar heminredning och har nog finaste lägenheten i Jönköping som hon bor i tillsammans med sambon Tommie. Läs hennes blogg. Ni kommer fastna lika hårt som jag gjort.

Linda P: Också en nyfunnen vän här nere i Jönköping. Genomgo tjej som alltid har glimten i ögat. Jag hade önskat att hon uppdaterar oftare än vad hon gör för det är intressant att läsa det hon skriver. Då och då dyker det upp bilder och det gillar vi! Söt tjej, söt tjej. Haha.

Mari: Lindas mamma som ÄLSKAR heminredning och visar bilder på sina projekt. Jätteintressant!

Carolina Björegren: Barndomsvän som flyttade ner till Blekinge för ett par årsedan. Hennes familj och min familj är vänner och det var så vi träffades. Nyss har hon blivit mamma för första gången till världens sötaste lilla flicka Leah så därför uppdaterar hon inte lika ofta längre men när hon väl uppdaterar så kommer det en söt bild på hennes fina flicka och vad de hittat på.

Johanna Björegren: Johanna är storasyster till Carolina. Hon gifte sig för några årsedan och har nu sötaste lilla sonen Anton. Han är ett riktigt charmtroll. Kika in hennes blogg.

Lotta: Hon är sambo med ett gammalt ex till mig. Hon jobbar på McDonalds Norrmalm där jag jobbade i 3½ år. Hon har också jobbat på Manpower där jag också jobbade ett tag. Hennes blogg är superkul att läsa eftersom hon är så bra på att skriva! Hon verkar vara en riktig shopaholic precis som jag. Bilder på klänningar och skor dyker upp titt som tätt. Haha.

Nancy: En gammal skultorpare som numera bor i Tibro tillsammans med sin stora familj. Hon är en flitig bloggerska som uppdaterar flera gånger om dagen om sitt hektiska liv som småbarnsförälder. Bloggen läser jag flera gånger om dagen och det är alltid intressant att läsa om hur hon hinner med allt i vardagen. Jag är förundrad och otroligt imponerad över hur hon hinner med allt!

Louise: Fd. Skaratjej som numera är aupair i USA. Spännande att läsa om hennes liv där borta!


Tror ni att jag har mycket att plöja igenom varje dag, flera gånger om dagen samtidigt som jag ska hålla min egna blogg vid liv? Oja!

image504




Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback