Dille på parfymer.

Godmorgon alla läsare!

Här sitter jag och längtar tills posten kommer för DÅ kommer mitt lönebesked (förhoppningsvis). Det ska bli så spännande att se hur mycket det blir.

Igår satt jag och kikade på nätet på parfymer. Jag har tre favoriter just nu, eller egentligen fyra. Våren medför nog med att jag fått en sådan dille på parfymer.
Dessa är mina klara favoriter just nu:


Chantal Thomass - En underbar doft som luktar lite, lite lakrits. Hur fräsch som helst och flaskan är underbar!



Gucci II - Ett måste! Som ni läst innan så fullkomligt ÄLSKAR jag den här doften. Måste ha. Nu!



Dolce & Gabbana Light Blue - SÅ fräsch parfym. Köpte den till mamma för några år sedan och nu vill jag ha den själv.



Amor Amor - Har en "fejk-amor amor" just nu. Den är så fräsch och somrig!

Vilka är era parfymfavvisar?


image589

Kommentarer
Postat av: Anonym

D&G parfymen, älsakr den!!!!!

2008-04-22 @ 17:13:37

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback