Flickesöt.

Godmorgon kära läsare!

Ringen sitter där den ska, jag mår bra och det bästa av allt....JAG ÄR LEDIG. Både idag och i morgon.
Idag ska jag träffa Linda P. Vi skulle egentligen lunchat. Men jag vet inte om jag har råd.
Något ska vi i af göra.
Bokade tid till vårdcentralen ang. min dumma tå som jag berättade om igår. Haha. Jag fick tid nu på onsdagsmorgonen till min läkare. Tänk om de hittar något konstigt?

Jag har lovat Dennis att storstäda lägenheten nu när jag är ledig. I fredags när jag kom hem hade han ju både dammat, dammsugit och moppat alla golv. Det känns som att det är min tur nu :)

Förresten så trivs jag mycket bättre i mitt hår nu, nu när jag fått lite färg i nyllet efter solningen igår. Jag blev sådär flickesöt ni vet? Fräknar på näsan och rödlätt i håret...

Dax att hitta på nåt vettigt!

image573

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback