Golfen är såld. Snart.

Gokväll!

Då har man jobbat igen. Min vanliga tid 15-20:15. Har börjat laga mat till dagen efter direkt när jag kommer hem på kvällen. Väldigt smidigt faktiskt. Idag blev det en enkel variant med pasta, pastasås och grönsaker med rödlök och fetaost.

Har busat lite med Dennis också. Satt brevid när han tittade på bilar på blocket innan...En Saab 9-3 aero eller Audi S3 blir det troligtvis. FÖRHOPPNINGSVIS! De bilarna är sjukt snygga!
Med andra ord har Dennis fått sålt sin golf nu. Eller inte än. Men på fredag kommer en kille från Skåne som var och tittade på bilen i söndags och köper den. Dennis är glad för de har kommit överens om ett pris och det var precis vad han la ut den för på blocket.
Det känns lite sorgligt att man inte kommer få åka i den mer och jag kan lova att det kommer bli en orolig natt för Dennis natten mellan torsdag och fredag. Han är ju försjutton gift med bilen! Haha.

Nu ska jag gå och lägga mig. I morgon blir det att ställa klockan på 8 för att ta sig till ungdomsmottagningen. Har inga p-piller kvar och jag har hört att de kan vara rätt bra att ha. Hm.

Natti sötnosar!

image568

Kommentarer
Postat av: E m m y - ( Amafäo )

Tack, kul att du gillade designen. Nu finns en ny tävling, så om den designen också faller dig i smaken så kan du ju alltid tävla igen, lycka till ;) Kram Emmy

2008-04-15 @ 22:53:26
URL: http://amafao.blogg.se
Postat av: E m m y - ( Amafäo )

Men du, den som vinner får ändra färgerna ;) så det är inga problem.. då kan du välja tex rosa och gul eller vad du nu vill ;) kramis

2008-04-15 @ 23:40:26
URL: http://amafao.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback