Kalas - Tindra 4 år.

Igår var vi på kalas hos Dennis syster Linda. Hennes dotter Tindra fyllde 4 år!
Det blev fika med sockerkaka och marängsviss. MUMS!!

image540
Sötaste 4-åringen i hela världen.



* Spidermantältet som hon blev överlycklig över!
* Födelsedagsbarnet och storasyster Michelle när vi sjöng.
* Emma (Lindas kompis) och sonen Robin 4 år i år.



* Bröderna Liam och Robin väntar på marängswiss.
* Nice teeth huh?
* Jag och min favoritkille, Robin.
* Dennis mormor och mamma.
* Jag i spidermantältet med en dockblöja på huvudet. Ja, vad gör man inte för att roa de små?
* Fotograf - Tindra.



* Fotograf - Robin.
* Robin gillar att göra grimaser.
* Så söt när han är blyg.
* Av nån konstig anledning gillade barnen att ta kort på mig...Därav en del.



image554

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback