Kära läsare.

Jag är sjuk!

Det kan vara svaret på frågan jag haft till mig själv de senaste dagarna: "VAD är det med mig? VARFÖR spökar mina hormoner med mig?"
Har varit skitkonstig och jag har inte känt igen mig själv i hur jag aggerat. Varit arg på Dennis, gråtit, gråtit ännu mera, varit frustrerad och allmänt konstig. Nästan så man blir rädd för sig själv.

I fredags, 4/4 när jag och Dennis hade varit tillsammans i 1 år och 5 månader bråkade (inte skrek utan mer var griniga på varandra och tjaffsade) vi för första gången! Inget allvarligt utan mer mina hormoner som spökade.

Dagen efter var en helvetisk dag på jobbet. Inte nog med att jag hade gråtit större delen av kvällen innan och mina ögon kändes som pingisbollar, det var FOLK överallt! Ni som varit i vår butik och sett mittenpelaren där? Det var kö runt den och jag och Monica jobbade ensamma. Kaos. Så mycket har det inte varit att göra sedan i julas och då var vi ändå 4 som jobbade samtidigt.

Ska vi sammanfatta denna helgen som....konstig och förjävlig? Ja, det gör vi.
Det är också anledningen till mitt superdåliga bloggande. Jag har inte haft minsta lust att blogga. Inte alls.

Men nu ska jag ta mig i kragen, och snart kommer en kul bild (inte så kul, men minst sagt chockerande för mig!).


image496

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback