Med lite ljusa slingor på detta kommer det bli kanon!

image562

Kanske inte syns så mycket?

Håret har i af fått sig en rejäl omgång ikväll med två (!) avfärgningar och en toning i ljus gyllenbrun. På bilden ser håret ut som det gjorde innan. Iaf i topparna. Men jag kan lova att det inte ser ut så i verkligheten.

Med lite ljusa slingor på detta kommer det bli kanon! Det är jag säker på.

För att få lite mer realistisk bild på resultatet:

image563

Fast på denna bilden ser topparna också mörka ut. GRRR. Det är dom inte! Iaf inte sådär mörka!

Nu ska jag gå och lägga mig...

Godnatt!


image564

Kommentarer
Postat av: martina

gud vad snyggt det blev! får man fråga vilka avfärgningar du använder? är i stort behov av det själv nämligen =)

2008-04-15 @ 09:05:49
Postat av: Emelie

Svar:

Åh tack så mycket! Men jag köpte en askblond färg nu på morgonen och gjorde det lite mindre orange. Använde Garniers avfärgning :) Den funkade kanonbra!

2008-04-15 @ 12:56:47
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback