Morrn.

Host, snörvel....BLÄ.

Jag vaknade upp och var helt tjock bakom näsan. Mådde piss rentutsagt men bestämde mig för att gå upp ändå. Vi har bokad tvätttid idag så nu har jag  varit nere och sorterat upp allt och stoppat in de första två maskinerna.
Köpte 4 kg av mitt favorittvättmedel härrom dagen. Ariel. Det luktar så fräscht och gott i nytvättade kläder! Så skönt att de börjat sälja Ariel i storpack och inte bara VIA.

Troligtvis kommer Jennie hit sen och umgås. Jag hoppas hoppas hoppas! Det är så sällan vi kan ses nu för tiden så man får planera jättenoga innan.
Linda Heiming kommer nog också. Min gumma.

Kom på en idé förut om vad som skulle vara skoj att blogga om!
Kanske är intressant för er att se vilka bloggar jag läser dagligen och flera gånger om dagen?
DET ska jag blogga om snart...


image503


Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback