SKÖVDE!

Alla räkningar har dragits och jag sitter med 8000 över. Jag är glad.



Har bestämt att jag ska spara pengar denna månaden. Har inte blivit av innan. Jag sparar ju 300 kr i pension varje månad + 400 i fonder hos Folksam till framtida hus eller annat men att ha en liten buffert vid sidan av är ju bra att ha. Bra att jag insett det nu. Haha.

Håller på att tvätta nu. Det fanns en hel del tvätt kan man säga och jag tvättar det jag hinner innan jobbet. Idag börjar jag 14 och stänger (som vanligt). Dennis får tvätta det som blir över sen, haha.
Direkt efter jobbet hämtar Anna upp mig för färd vidare mot SKÖVDE! Jag ska hem till familjen och hälsa på denna helgen och det ska bli så mysigt. Har lovat Nellie att vi ska gå på stan i morgon. Myyys!
Saknar min familj nåt så inni just nu. Har inte träffat dom sen den 23e mars då jag och Dennis var uppe över dagen och firade Annie som fyllde år då. Det är över en månad sen och det känns.
Ska även träffa Lindha-gumman. Ska bli SÅ mysigt!!!

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ner och ta hand om första tvätten. Puh. Jag låter som en sån hemmafru!
Sista dagen på denna arbetsveckan idag då. Nästa vecka lär bli lika kaotisk.  Då har vi kampanjbyte och det medför långa arbetsdagar.
Detta är min v.18:

Måndag: 12-20:15
Tisdag: 10-18
Onsdag: LEDIG
Torsdag: 10:45-16 (dubbelt betalt 1 maj)
Fredag: 15-20:15
Lördag: 09:45-17 (dubbelt betalt)
Söndag: 12-17:15 (dubbelt betalt)

v. 19:
Måndag: 15-20:15
Tisdag: 11-18
Onsdag: LEDIG
Torsdag: 15-20:15
Fredag: 11-18
Lördag: LEDIG
Söndag: LEDIG

Ser ni hur mycket jobb det blir??
Äsch. Klirr i kassan blir det ju iaf.

Kommer säkert in och bloggar om en stund igen om jag känner mig själv rätt.

image613

Kommentarer
Postat av: jennie

ja, usch. det var läskigt. har sjukt ont i foten. mamma kommer förbi en sväng sen och ska linda om den. jag hade velat gå ut och gå med dig någon dag nu men vet i sjutton om foten klarar det. jag ska kika runt lite i stan angående lägenheter.vi får ses någon dag nu veckan som kommer. hur jobbar du? puss

lunch/fika måndag innan jobbet?

2008-04-25 @ 09:32:48
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback