Stackars mitt hår!

När jag vaknade i morse förstod jag absolut inte hur jag hade kunnat tycka att hårfägen jag skaffade mig igårkväll var fin. Det såg bara....orange ut!

Jag slängde på mig mjukisarna, satte ett diadem i håret och vandrade bort mot ICA för att hitta en askblond toning som skulle ta bort det som var orange i håret (enligt Linda). Tror ni de hade det? Nej. Självklart inte.
Såg på mobilen att Linda P hade ringt. Ringde upp och frågade om hon kunde följa med till Maxi.
In på Maxi med mjukisar, orange hår i diadem och helt osminkad...Naturligtvis skulle Linda prata med folk hon kände. Gaah. Mitt hår!!

Har nu haft i den askblonda färgen i håret och det är fortfarande orange. Fast inte riktigt lika mycket. Egentligen är det en rätt fin nyans men jag passar inte i det! Nu vill jag bara försöka bli blond igen. Insåg när jag hade i avfärgningen och man såg det blonda i hårbotten att jag nog skulle passa i att vara blond.
Jag vill testa!!

Jennie, vill du hjälpa mig?

image565
image566

image567

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tävling i bloggen, om du är sugen:)

2008-04-15 @ 15:36:38
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Anonym

Du får nog offra dej och gå till ett proffs, fast det kostar ju en liten peng. Känner min dotter nåt folk eller? Hela stan nästan eller?

2008-04-15 @ 22:00:45
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag tyckte den färgen var jättefin! Speciellt på första bilden! Är lite sugen på att avfärga mitt hår också och sedan färga rött igen så att det blir ännu rödare. Men stackars hår... ;)

2008-04-17 @ 00:27:55
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback