Ullared!

Jag och Linda P hade ju vår lilla tripp till Ullared och Gekås igår. Så superkul var det men som vanligt hade jag resfeber på natten innan vi skulle åka. Jag vet. Haha. Jag är knäpp som oroar mig för såna småsaker men kan inte hjälpa det.

Skaffade Gekås-kortet. Satte köpstopp på 5000 och hadlade för 3300. Sedan får man räntefritt betala tillbaka den summan i 6 månader. Så nu ska jag betala 700 varje månad i ett halvår. Och så ofta åker man ju inte till Gekås så jag tycker det var skitbra!

Syns det att  vi hade hur kul som helst?



*Linda fyller på olja i sin mammas bil.

*Jag är glad.

*Linda P vill pussas.

*Jag får mitt efterlängtade GeKås-kort!

*Linda P är glad.

*I brist på annat.




*Jag provar ett par mjukisbyxor inne på GeKås. Bakom stod visst en personal men hon sa inget. Haha
*Linda P är alltid glad!
*Alla kassar minus tre. De låg i kofferten.
*Jag körde hem.
*Söt tjej. Söt tjej.

I nästa inlägg kommer bilder på vad jag hittade!
Tack för en kanonkul dag Linda.

image446


Kommentarer
Postat av: Mari

Att min lilla Clio kan rymma så mycket!

2008-04-01 @ 23:36:21

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback