Woalla!

image506

Om man bortser från de små fula finnarna lite överallt i fejset och att det enda smink jag bär är mascara, så blev jag ju rätt brun...eller hur?
Ska nog ta ett mer rättvist kort sen efter några timmar när all färg lagt sig och när jag ser mer ut som en människa än vad jag gör på bilden ovan.
Håret ska man ju inte tala om. Suck.

Det var helt klart en upplevelse och jag höll flera gånger (under de 60 sekundrarna som det tog) på att i panik springa ut från duschkabinen. Det var faktiskt läskigt!
Jag hade ju aldrig gjort det innan.
Först skulle man smörja in de torra delarna med bodylotion, de delar som man ej ville ha färg på (ex. naglarna) fick man smörja in vaselin med. Sen var det bara att ta på sig en engångsbadmössa på huvudet och ställa sig som en robot där inne. Det lät jättehögt och när "puffarna" kom blev jag livrädd först och fick panik. Man kunde liksom inte andas av ångan där inne.
När jag sa det till han på frisersalongen efteråt så sa han att det inte var någon fara om jag hade svalt nåt av "puffarna" eftersom det bara är naturliga ämnen såsom rödbetor osv.

Dax att göra sig iordning för en fika med Jennie!

image507

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad kostar det ungefär att göra en soldusch oh hur länge håller det? ere typ som bus eller mer som solarium?

2008-04-08 @ 22:18:47
URL: http://bpm.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback