Butiksjobb passar mig. Punkt.


Klockan är 11, och jag har redan 14 besökare!
Vad är det intressanta med mig? :)
Jag blir jättenyfiken!

Har dukat upp framför mig med smör, marmelad och ost. Brödrosten står några meter bakom. Lat? Nej...Bekväm!
Dricker honungsvatten med citron. Det är super för förkylningen!

Försökte få tag på jobbet i en halvtimme förut. Upptaget. Då förstod jag att Ellinor var på jobbet. Haha. Tillslut fick jag tag på henne. Börjar kl 15 idag :) Därför ska jag träffa Linda om en stund. Det ska bli supermysigt för det händer inte lika ofta längre. Vi går liksom om varandra jämt i och med mina konstiga arbetstider och hennes plugg.

Folksam ringde också. På onsdag ska jag träffa en handläggare som ska prata pensionsparande med mig! HAHA. Jag känner mig väl inte jättegammal men kan vara bra att ha koll på det så tidigt som möjligt så man kan leva gott som gamling sen. Tragiskt att behöva tänka på det redan. Men vill man ha det bra får man börja tidigt.
Kl 11 på onsdag ska jag också till arbetsförmedlingen och "gå igenom min handlingsplan". VARFÖR? För att jag ska pinas och behöva bli arg på kärringen? NEJ JAG VILL INTE HA NÅGOT ANNAT JOBB. FÖRSTÅTT?
Bara för att jag inte har heltidstjänst. Suck. Jag älskar mitt jobb och får jobba hur mycket som helst. Därför vill jag inte ha nåt skruttigt lagerjobb eller vad sjutton hon tänker erbjuda mig som är en heltidstjänst.
Butiksjobb passar mig. Punkt.

Nu ska jag göra mig iordning för att träffa Lindagumman.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: jennie

butiksjobb passar dig. punkt.

2008-02-18 @ 16:54:49
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback