DÅ slog det mig...

Ja, två videoklipp delade jag med mig av idag. Vad tyckte ni om dom? Haha.
image260
Ser ni vilken skillnad det blir när jag fyllt i ögonbrynen!!


Vi har varit på Company (klädaffär) och A6 idag. Dennis har shoppat. På company hittade han ett par jättesnygga jeans. Sen köpte han ett par "finskor" på Din Sko också.
När han stod där i provhytten och provade för fullt såg jag en kille som verkade bekant. Trodde först att det var en av Dennis kompisar så jag viskade lite diskret till Dennis att han skulle kika ut och hälsa på honom. Dennis tittade förvånande på mig och sa att han inte kände den killen. När han sedan hälsade glatt på mig förstod jag att det måste vara jag som känner honom och inte Dennis. DÅ slog det mig: "SHIT! Det är ju Erik från min klass sista året på gymnasiet!!". Pinsamt värre.
Stod sedan och funderade på varför jag inte kände igen honom direkt. Kom då på att han hade håret+ögonbryn färgade svart då. Nu hade han sin normala hårfärg, dvs. rödhårig.
Ibland känner man sig bra dum.

Jag köpte ett "franskt manikyr-set" på Lindex. Depend offcourse. Tänkte testa det sen!

Vi köpte med oss lite fläskkotletter med oss hem, och en underbar kall bearnaisås. Lagade iordning det tillsammans med potatiscroketter och bjöd in Johan på mat. Han blev helt förvånad över att vi ringde och ville ha med honom på mat! Haha.

Efter maten tittade vi lite på min nyinköpta dvd med "Rena rama Rolf". Haha! Klockrent!

Nu väntar vi bara på melodifestivalen!

image261
Är de inte underbara tillsammans, mina sötnosar?

Kommentarer
Postat av: jennie

ååååh, jag måååste få låna rena rama rolf av dig någon gång.

2008-02-16 @ 19:58:51
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: Annie

hahaa, ÅH rena rama rolf! det kommer tillomed jag ihåg ju :D

2008-02-16 @ 20:19:41
URL: http://aeni.blogg.se
Postat av: Nancy66

Ja, människor förändras verkligen med åren, var glad att du upptäckte det i tid...hihi

Ser verkligen jättemysigt ut med kissarna! *L*

2008-02-16 @ 21:59:38
Postat av: C

Snyggt. Ögonbrynspenna är inte att underskatta. Skall påminna mig själv om det nästa gång.

2008-02-16 @ 23:57:41
URL: http://heartsick.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback