Dagens outfit.

Idag kände jag för att vara lite "söt" när jag valde kläder. Det blev därför denna "madickenklänning", offwhite-strumpbyxor och pärlsmycken (örhängen och halsband).

image276
Syns det att jag är förkyld, på mina ögon?

image277

Nu ska jag kila iväg och träffa gnälltanten på arbetsförmedlingen. Fattar inte vad jag ska göra där när jag inte ens är anmäld som arbetslös längre. Suck.
Efter det ska jag till Folksam på möte angående pensionsparing. Haha. Jag känner mig inte riktigt redo för att börja spara till det än. Men när man räknar på att spara 200 kronor i månaden så skulle jag, när jag är 65 år, ha ca 110000 kronor. Så jag ska prata med henne och se vad hon tänkt.

Efter mötena ska jag bara hem och göra ingenting på min lediga dag. Då kommer ett videoinlägg! Det lägger jag upp senare.

Ha en bra dag allesammans! Kramar

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gullig kläänning :)

2008-02-20 @ 14:30:47
URL: http://easyeast.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback