Dagens vår-outfit.

Ska strax cykla iväg till jobbet. Magontet har försvunnit. Yes!
Tänkte bara lägga upp en "dagens outfit" som är väldigt vårig.

image273
Haha. Kul att mina ögonbryn ser jätte ojämna ut. Det är dom inte. Det är för att jag lyfter lite fult på ena ögonbrynet när jag gör vissa miner...

image274

För er som är intresserade så:

Jeans: Ellos
Vit bas-tshirt: H&M
Linne: Fått av Pauline
Smycken: Ur&Penn
Klocka: Köpt i Greece

Dax att bege sig! Ha en bra dag allesammans så återkommer jag när jag kommer hem ikväll.

Puss


Kommentarer
Postat av: Peijo

Syster. Linnet kommer ifrån H&M också, det står på lappen ibak på tröjan annars ;)

2008-02-19 @ 15:16:55
URL: http://peijo.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback