Det är som att jag och magen har två olika hjärnor.

Åhå, blev inlägget publicerat i af som jag skrev igårkväll/natt. Coolt.

Jag har legat och varit orolig och nervös hela hela natten. Fast har sovit ändå men drömt oroligt. Jag är nog nervös både för min egen skull (ska ta 3 hål i öronen sen och det var längsen sist) och för Jenniegummans skull.
Det är nog den viktigaste dagen i hennes liv, idag. Håll er uppdaterade: www.jenniemeier.blogg.se så får vi se vad som händer.
Du är viktig för mig, jag bryr mig om dig.

Har nyss varit nere och slängt i de första tvättarna. Åt nyss frukost och sitter här med världens oroligaste mage. Jag avskyr när det är såhär. Att jag är orolig fast jag säger åt mig själv att inte vara det. Det är som att jag och magen har två olika hjärnor. Den tänker att den ska vara nervös. Jag tänker att jag inte alls ska vara det. Morr.

Busmage.

Jag väntar med spänning på att Lindha (www.lindhamedh.blogg.se) ska uppdatera. Jag vill veta hemligheten. Haha. I´m like a kid.

Ska beställa lite från Ellos nu. Bloggar om det sen. 

Kommentarer
Postat av: Lindha

Haha sötnos du är alltså! har avslöjat den lilla "hemligheten" nu. Är väl inte jätte itnressant men endå :) PUSS Saknar dig!

2008-02-08 @ 15:09:29
URL: http://LindhamedH.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback