Det pirret i magen när jag fick se honom. Det ni. Det var inte att leka med!

Godmorgon!

Jag konstaterade när jag gick och la mig igår att jag inte hade suttit vid datorn någonting på hela dagen! Det är INTE likt mig :)
Anledningen till att jag inte gjorde det var att jag prioriterade, kära vänner. Jag prioriterade först och främst att träffa Jennie på stan på förmiddagen för en fika/shopping. Mysigt!
Sen cyklade jag till jobbet och jobbade 14-20:15. Fick börja en timme tidigare.
Efter jobbet cyklade jag hem till Dennis föräldrar där vi skulle äta kvällsmackor. Mums! Dennis var nere hos Våge när jag kom och spelade shack (stavning?) och kom inte upp till hans föräldrar förrän en stund senare. Då hade jag inte träffat honom sen i söndags och det pirret i magen när jag fick se honom. Det ni. Det var inte att leka med!
I love him.

När vi satt där och pratade kom jag på att "SHIT. Jag har glömt larma butiken!!". Ringde Ellinor. Då var kl 21:20. Hon frågade om jag hade möjlighet att ta mig upp till A6 och larma eftersom hela A6 inte var larmat förrän kl 22. Det hade jag ju. Jag tvingade Dennis att följa med in. Det är inte ofta man befunnit sig inne på A6 21:30.
Jag slog på larmet och vi kunde pusta ut och åka hem. Väl hemma gick vi och la oss och myste. Det hade jag längtat efter nåt så fruktansvärt!!

Nu måste jag skynda mig för bussen går om 30 min och jag sitter här i morgonrock fortfarande. Haha.

Ha en bra dag. PUSS

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback