"förlåt-jag-har-dåligt-samvete-present".

Nämen. Gokväll allesammans!

Kom hem alldeles nyss. Har jobbat 9:45-18. Martina har varit på jättebra humör idag! Skitkul att jobba med henne då. Jag tror hon var på bra humör för att det var hennes sista dag idag. Eller jag tror inte, jag vet! Hon bjöd på frukost. Jag sprang runt i alla restauranger på HELA A6 för att få tag på toast till oss. Båda var sjukt sugna på det. Tror ni att det fanns nånstans? Inte nån hade vanliga toast! Kass.
Det fick bli den nya, lilla chicken-burgaren med bacon på mcdonalds som frukost för min del. Hrmpf. Nyttigt!
Martina fick en hb (hamburgare på mcdonalds-språk).

Dagen började inte så bra förresten. Den började inte alls bra faktiskt. Skulle börja 9:45 som sagt. Hade ställt klockan på 8 men jag måste stängt av den (?) för den ringde inte. Jag vaknade självmant kl 9!!
Bråttom bråttom.
Som ni säkert känner till så har jag ingen bil. Så jag skulle va tvungen att ta bussen. Bussen tar lite mer än 15 minuter. Det betydde att jag hade max 30 minuter på mig. Jag avskyr att stressa på morgonen. Mår så förbaskat illa då. Det gjorde jag även denna morgon. Kände mig spyfärdig. Gött att åka buss då?
Ringde Dennis och frågade om han möjligtvis kunde köra mig. Men det kunde han inte för han jobbade.
Väntade fem minuter.
Stressen närmade sig. Illamåendet blev värre. Magont!
Jag hatar att åka buss i Jönköping. Och att åka buss med illamående finns inte för mig.
Aldrig.
Ringde honom igen och denna gången gick han med på det. Men han var inte glad vill jag lova.
Han hämtade mig 10 minuter senare, jag slängde med mig sminket till jobbet och han körde i racerfart dit. Haha.

Köpte en alla-hjärtans-dag-present (massageolja) och en "förlåt-jag-har-dåligt-samvete-present", en t-shirt som han fick nyss. Uppskattat :)
Han fick ju ställa upp o köra mig på sin egen frukostrast. Stackarn. Ibland är jag nog en plåga.

I morgon blir det jobb igen, 11-18. Återkommer i morgon bitti eller senare om jag kommer på nåt att skriva om.

Se ya!!

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback