Har sovit som en stock.

Godmorgon alla läsare.

Ställde klockan på 9. Snoozade med Gavin Degraws låt "Belief" ända tills klockan var 09:50. Så skönt var det! Fast tomt. Sov i Dennis säng i natt med hans täcke och hans kudde. Har sovit som en stock :)

Gick upp. Hade två jamande katter springandes runt benen på mig så det var bara att ge dom mat för att det skulle bli lugnt. Sen gjorde jag rent kattlådan och DET var välbehövligt. De gör sina behov likt elefanter som jag nämnt innan. Försökte få lite matlust efter det och åt två mackor...

Lägger in en "Dagens Emelie" sen om jag lyckas med sminkningen idag...

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: jennie

lite smått kanske, haha.

2008-02-26 @ 10:58:42
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback