Hon älskar mat.

Åh äntligen en ledig dag! Som jag har längtat! Speciellt nu när Dennis är bortrest tills i morgon och jag kan göra precis vad jag vill. Sitta här hela dagen om jag vill, med morgonrock och ruffsigt hår utan att någon behöver  bry sig. Fy sjutton vad skönt! Missförstå mig inte. Det är mycket mysigare när Dennis är hemma men man måste se de positiva sakerna. Jag kan stöka ner utan att nån bryr sig. Haha! Den sämre Emelie is back.

Linda kom hit igårkväll runt 23. Vi satt och pratade och kollade lite på datorn. Sen sov hon här. Fast det var svårt att somna för hon hade roliga ljud för sig när hon sov! Haha.

Hörde att hon gav dom mat i morse. Tur att jag hörde det för Alice är alltid lika åpen och försöker lura mig att de inte fått någon mat. Jamar och springer mog köket. Men jag sa bara åt henne: "Nehee du Alice, försök inte lura mig! Jag vet allt att ni redan fått mat!" Haha. Hon älskar mat.

Kanske jag ska ta mig en dusch och gå in mot stan och kika lite? Något vill jag göra på min lediga dag.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: ElodieRiley

Komentera mitt senaste inlägg, vill veta va ni tycker :)
Kram/jag och pyret

2008-02-27 @ 12:13:38
URL: http://elodiesummermidnarileyleina.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback