I morgon blir det en hektisk dag. Eller det beror ju på vad man gör den till...

Nej nu Emelie, nu får du allt gå och lägga dig! Där med bas(a)u!

I morgon blir en hektisk dag. Eller det beror ju på vad man gör den till...
Jag ska:

*tvätta
*bli klippt av Jennie
*ta hål i öronen (3 st!)
*städa lägenheten


Känns som det var något mer. Men det kanske det inte var?

Dax att krypa ner brevid älsklingen och värma sig. Han gillar det nog inte jättemycket eftersom jag brukar vara jättekall när jag lägger mig. Är kallt i vår lägenhet på kvällarna. Men jag somnar som bäst när jag ligger hos honom!

Lycka till i morgon JenniePennie! Får du det ska vi FIRA. Det kan du fethaja!

Natti

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback