Idag har det varit hålligång för tankeverksamheten vill jag lova er.

Hejsan!
Nu är jag hemkommen från Dennis syster Linda. Hon hade anordnat en fest hemma hos henne för sin familj :) Gulligt. Så de hade fest, Linda, Dennis och Anette och Johnny.
Jag gick dit efter jobbet i stormen. Trodde jag skulle blåsa bort! Och läskigt var det att gå igenom parken. Sprang den sista biten för att det var så kusligt...

Idag har det varit hålligång för tankeverksamheten vill jag lova er. När jag kom till jobbet var Bij-väggen (smyckesväggen) helt tom. Såg hel-lustigt ut. Men vi hade fått en massa nya smycken som skulle upp på väggen istället. Det var ett himla pill att få det att se snyggt ut. Silver, guld, svart, färgade osv. Men kul var det när man kom på hur man skulle göra!

I morgon blir det jobb 11-18:15. Ska bli rätt skoj faktiskt.

Dennis kom hem precis. Så vi hade tänkt gå och lägga oss nu!

Godnatt och STOR kram!

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback