Jag är LEDIG hela helgen!!

Godmorgon! Det börjar jag nästan alla mina inlägg med har jag kommit på.

Dennis och jag vaknade runt 9 i morse. Han sprang fort ut och la i pengar för parkeringen.
Jag är LEDIG hela helgen!! Fy sjutton vad skönt!
Försökte få Dennis att vilja följa med till Rosenlundsbadet sen men han var inte alls sugen på det. Kommer nog vara mycket folk där nu eftersom det är sportlov. Så vi skippar det. Får bli en annan dag.
Däremot ska vi följa med hans syster Linda och hennes barn Michelle och Tindra till "Monkey Town" snart. Det är ett lekland som tydligen ska vara jättekul för barn, och för mig säkert. Haha.

Anette och Johnny har varit här och ätit frukost/fikat med oss. Jättemysigt.

Nu ska jag sminka mig och göra mig fin för att åka och busa med barnen! :)

Uppdaterar senare idag på min LEDIGA dag! Förstår ni hur skönt det är? Jippie!!

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback