Jag tror att jag måste sett väldigt rolig ut när jag stod där och fick en chock i slowmotion.

Woalla, vad tycks? Emelie har tagit det stora steget att ta fler hål i öronen. Har velat göra det i flera år men aldrig vågat. När jag gick förbi frisersalongen i onsdags efter jobbet bestämde jag mig och gick in och bokade tid.

Så förut, idag, klockan 14:40 satt jag där, glad i vågen och inte ett dugg nervös. PANG. Där var första hålet på höger sida. PANG. Där var andra hålet på höger sida. Nu hade jag helt plötsligt tre stycken i höger örsnibb. Coolt.
När hon tog det andra hålet i höger örsnibb hörde jag hur det knakade till. Brosk. Mumma. Det gjorde faktiskt rätt ont.
Sedan tog hon ett hål i vänster öra och
image211
image212
Tyckte ni det blev fint?
Skit samma, jag gör det i alla fall.

Efter att hålen var tagna gick jag en sväng på A6 för att hitta en "grattis-du-har-blivit-chef-Jennie-present". Det blev en liten randig påse med en liten vinflaska, jordgubbar, Jennies favoritpraliner från Kahls (jordgubb/chili) och ett hårband i svart med rosett som hon tjatat om när vi gått våra shoppingrundor, men som hon aldrig hittat i svart.
Åkte sedan hem mot Jennie, gick först in på pizzeria Campino och skulle testa deras Ciaociao. Har fått en dille på den pizzan nu. Men denna, gott folk, denna hade varit en fem-poängare om han inte hade hällt på en hel vitlök på den istället för en halv klyfta som det borde varit. PUHHH. Jag stinker fortfarande. Jennies lägenhet luktade vitlök fem minuter efter att jag hade kommit dit.
Nåväl, den var god och hon blev nog allt lite rörd av min present? Sötnos.

Tack Lindha för det fina du skrev om mig! www.lindhamedh.blogg.se Jag saknar dig också, hur mycket som helst!!

När jag kom hem fick jag ett efterlängtat städryck. Fram med dammsugaren och golvmoppen. Där sprang jag runt som en städkärring och blev blöt om fötterna.

Förresten, förut när jag hängde tvätten i lugn och ro i tvättstugan (klockan var väl 13) höll jag på att få en hjärtattack. Detta tack vare min älskade Dennis som helt plötsligt tittade in med huvudet i tvättstugan och sa: "HEJ". Jag tror att jag måste sett väldigt rolig ut när jag stod där och fick en chock i slowmotion.

Nu kom Dennis hem för en stund sen tillsammans med hans syster Linda. De sitter och dricker lite öl och pratar om jobb...

Förresten, har ju ändå en hel del läsare varje dag. Vad skulle ni vilja att jag skrev mer om? Vad vill ni läsa?

Kisses

Kommentarer
Postat av: jennie

Fortsätt som du gör ;0) och tusen tack för presenterna. Cutie pie! Pralinerna tog slut väldigt fort, haha!

2008-02-08 @ 20:53:39
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: Malin

Så tjusigt det blev :)
Japp som det ser ut nu så ska vi det!
jag det tycker jag låter som en bra ide´!!!!
vi hörs på söndag eller måndag! ha det bra vännen!

2008-02-08 @ 21:31:31
URL: http://malinivar.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback