Kan vara skönt ibland att det är han som får sakna mig.

Ojsan hoppsan. Dålig uppdatering. Hade riktigt dåligt samvete för det när jag gick och la mig igårkväll. Men vet ni? Jag prioriterade vad som var viktigast och jag ansåg att min Dennis var viktigare än bloggen!
Han har nämligen åkt till Göteborg för att jobba där. Han kommer hem på torsdag, är hemma över helgen och åker nästa vecka också. Så han bad mig om att umgås med honom på kvällen. Min sötnos!

Igår då...

Cyklade till jobbet. Börjar bli en vana nu. En BRA vana. Jobbade med Johanna och det är alltid lika trevligt! Dagen gick fort och rätt som det var så var klockan 16. Kom på att det kanske var bäst att åka och handla mat då när Dennis fortfarande var hemma och vi hade bilen. Ringde honom och han var hos sina föräldrar. Han jävlades med mig och låtsades att han inte lyssnade och att han inte förstod vad jag menade. IRRITERANDE! Haha. Jag fick förklara 100000 gånger att jag var tvungen att ha mat fastän att han inte skulle vara hemma. Och jag förklarade att vi skulle åka till Willys. Och att jag inte hade lust att cykla och handla. "Jaha. Men ska jag hämta dig nu då?" MEN JAAAAA. Trögo! Hade bara förklarat det för honom en massa gånger.
Tillslut kom han ändå och vi åkte och handlade. Trodde att det skulle gå på en massa eftersom vi brukar handla på Maxi. Men det blev bara 500 spänn! På Maxi skulle det gått på säkert 700.

När vi kom hem och hade packat in allting i kylen, ställde jag mig och gjorde mig iordning eftersom jag och Jennie hade bestämt att vi skulle ses och ta en fika kl 19. Dennis frågade vad jag gjorde. "Jag gör mig iordning lite" svarade jag. "Varför då?" "Jo för att jag ska ju fika med Jennie kl 19!" "Ska du göra det IDAG? Men jag åker ju i morgon!"
Haha. Sötnosen. Han ville inte att jag skulle gå...Kan vara skönt ibland att det är han som får sakna mig.

Fikan var jättemysig. Var så längesen jag och Jennie träffades nu (säkert 2 veckor sen). Har saknat skratten, diskussionerna, skratten och återigen skratten.

Idag ska jag jobba 12-20:15. Därför blir det ingen uppdatering förrän ikväll! Men jag lovar att det blir en uppdatering i af för nu är jag ju ensam hemma och behöver inte ta hänsyn till någon annan :)
Hörs då!

PUSS

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback