Modellbilder.

Klockan är 22:22!! AAAA. Någon tänker på mig! Dennis kanske? Han gick nyss in o la sig. Min prins.
Bull går här och pratar med sig själv. Jag är mest...slö. Bull är så rolig. När han känner sig ensam och sällskapssjuk så börjar han jama på ett mysko sätt. "waaw waw waw woow wwiiw". Typ.

Letade igenom mina buntar med cd-skivor nyss. Skulle se om jag kunde hitta skivorna med mina modellbilder på. Hittade i af två skivor så jag tänkte bjuda på lite smakprov, så får ni säga vad ni tyckte sen. Ni får ha förståelse över att bilderna är några år på nacken.

image262
image263
image264
image265

Där hade ni lite bilder från "cowgirl-sessionen". Kommentera!

Lägger strax upp ett inlägg med andra modellbilder och andra sessioner. Hold on :)

//Emelie

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback