nu ska rumpan bli fastare än fastast.

Hemmaa.
Det har jag ju iofs varit ett bra tag, men ändå.
Kom hem och var SVEIN-hungrig. Diskade upp all vår disk vi hade och ringde Dennis:
"Hej, vart är du nånstans?"
"Jag och Johan åkte till Max och åt..."
"Jaha, kan du inte köpa med mat till mig också?"
"Nej du får gå och köpa nåt själv."

MORR. Killar! Jag tror att han missuppfattade mig för bad honom åka och handla innan jag frågade vart han var nånstans. Så han trodde att jag menade att han skulle köpa med mat i nån annan affär än just på Max. Och det orkade han inte, för han hade varit och tränat.

Så nu har jag varit nyttig och ätit CiaoCiao från pizzeria Pinoccio. Godaste pizzorna alla år! Hyrde med mig en film hem också men den var långtråkig. En svensk kriminalare. Irene Huss eller nåt heter den. Den låg först på topplistan så jag trodde den skulle vara bra. Men för lång för min smak! Så jag fastnade här istället.

Nyheterna hade inte kommit än, alltså vårens nyheter, smycken. De kommer troligtvis i morgon. SPÄNNANDE!

I morgon blir det jobb 11-18 och sedan promenix med Jennie efter det. Skönt! Det var några dagar sedan jag var ute och gick nu. Har haft fullt upp, verkligen. Men nu ska jag inte få komma undan längre, nu ska rumpan bli fastare än fastast.

Vi hörs i morgon bitti gott folk.

puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: jennie

ooh yes, vi ska bli slimmade nu!!!!!!

2008-02-06 @ 12:12:58
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback