Stackars stackars lilla stora Emelie.

Det är synd om mig. Jag är jättesjuk. Det sticker i varje led i kroppen, ögonen hänger ner till naveln, näsan rinner och mitt ena öra ber om att få "suga ur det som är stopp där inne". Smärta.
Har legat och kollat på tv en stund, men det går inget kul där just nu.
Jag orkar inte ens gå bort till VIP och hyra mig en film. Det är illa.
Stackars stackars lilla stora Emelie.

Satt och funderade lite förut, i brist på annat, och kom på att det var EXAKT ett år sedan som jag låg helt däckad i förkylning och feber. Precis som nu. Februarisjukan?

Snälla gud, ge mig ett kilo godis, en 2-liters coca cola, tio hyrfilmer, lika många tidningar, en chipspåse och sist men inte minst en bal med toapapper så jag kan få ut allt ur näsan nångång.


image221

Snygging va?

Kisses och bacillusker från den sjuke.

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback