Stor, brun, blöt fläck i hela rumpan.

Dagen idag har varit krävande för min hjärna. Som jag kläckte till Johanna och Louise på jobbet: "Jisses vad man får använda hjärnan när man håller på med sånt här. Såhär mycket behöver jag aldrig tänka annars". Haha. Lät som att jag är jätteblåst.
Vi har hållt på med kampanjbytet idag också. Jag fick äran att ta guldskåpet när jag kom till jobbet kl 12. Pilligt värre! Det lilla skåpet tog mig typ 2 timmar att göra.

Förresten så var jag jättearg när jag kom ut i morse. Hade sett fram emot en rogivande cykeltur i ett fint väder. Dessutom hade jag på mig den nya skjortklänningen som jag köpte igår och hade sminkat mig jättefint. Tror ni inte att det regnar förfullt när jag kommer ut till min cykel då? Vad ledsen och besviken jag blev. Hade ju kunnat ta bussen istället men när jag sett fram emot något och bestämt mig för det så går det inte att ändra. Så jag cyklade iväg. Halvvägs till jobbet kommer jag på: "SHIT. Min cykel har ju inga skärmar!". Kände i bak på jackan och min vita vante blev svart och blöt. Tur att jag inte tog på mig min fina jeanskappa utan var förståndig nog att ta regn/vindjackan idag. Den är rätt lång där bak så jag trodde att skjortklänningen hade klarat sig undan stänket men när jag kom fram till jobbet såg jag att det var en stor, brun, blöt fläck i hela rumpan. KUL! Jag som hade sett fram emot att ha på mig min nya fina klänning. Det var bara att ta med sig plånisen och rusa bort till H&M för att leta något att ha på sig. Fick bli ett supersött linne (längre ner). Jag provade det inte ens utan chansade på att det skulle sitta fint och det gjorde det! Jennie, köpte inte du ett vitt sådant?
image293

Blev jättefort hungrig när jag kom till jobbet fastän att jag nyss ätit frukost. Tog tidig lunch och vet ni? Det  blev inte McDonald´s idag. Det blev Majoren (?) som ligger brevid McDonald´s och där fick det bli en sallad! Man fick välja ingredienser själv så jag tog kräftstjärtar, räkor, kyckling, fetaost och rödlök. Var ju en bassallad i redan. Den var underbart god!! Efter att jag slängt i mig halva salladen (sparade halva tills senare) gick jag bort till VeroModa för att prova ett par jeans som jag såg härrom dagen. De satt perfa så de köpte jag! 399:- kostade de. Överkomligt pris!


Har varit hemma i 40 minuter nu ungefär och har redan fått i mig lite kvällsmat. Grovt bröd med smör, kräftost och tomat med coca cola till. Smaskens!

Det är så otroligt tomt utan Dennis. Bara en sån sak som att det är kolsvart när man kommer hem på kvällen. Det är som sagt tomt! Men på torsdag kommer han hem! :)

Kommer snart ett inlägg med bilder på lite nyheter från jobbet som jag gillar extra mycket...

Hej sålänge

Kommentarer
Postat av: Carro

Skit snygga var dem=)

2008-02-26 @ 23:56:01
URL: http://carjlina.blogg.se
Postat av: jennie

yep. jag har ett sånt vitt. dom är fina!

2008-02-28 @ 09:23:50
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback