Tack alla!

Godkväll!
Här sitter jag nu i min ensamhet. Dennis gick precis in och la sig. Jag fick kämpa mig till att få ge honom en godnatt-puss på kinden. Han är extremt rädd för att bli smittad. EXTREMT!
Förstår ni hur jobbigt det är att ha den man älskar i sin närhet, men inte få vara så nära som man brukar?
Åh, handikapp.

Har fått otroliga kommentarer idag ang. min blogg och FY vad glad jag blir! Ni skriver att ni fastnar för att jag skriver så bra. Jag blir helt rörd, förstår ni det? I hela mitt liv har jag drömt om att få skriva. Helst en bok. Jag har alltid varit en sån där jobbig människa som märker ord, ofta. Jag hade bra betyg i svenska, just för att jag älskar det svenska språket. Att få skriva av sig såhär och få bra respons...Det hade jag faktiskt aldrig trott. Tack alla!

Dock raderade jag ett inlägg förut. Det jag skrev i lördags morse om spyorna.
Lindagumman kom och hälsade på en sväng förut. Hon frågade Dennis om han mådde dåligt i lördags och han tittade undrande på både mig och Linda. Såg hans blängande blick mot mig och jag kunde läsa hans tankar: "DU SKA INTE SKRIVA OM MIG".
Han har sagt åt mig flera gånger, att det som skrivs i min blogg ska inte påverka honom negativt. Jag ser det mest som på skoj. Något som händer i mitt liv. Men där har vi olika åsikter. Han tyckte det var pinsamt att jag hade skrivit det om honom och jag fick mig en tillsägelse. Därför kände jag att det inte var mer än rätt att radera inlägget.
(Har det dock sparat i en mapp på datorn, haha, don´t ask me why)

I morgon blir det förhoppningsvis så att Malin, Bettan och Annika från Skövde kommer och hälsar på. Om jag inte blivit sämre då förstås. Det var så längesen vi sågs!

Bloggar kanske något mer innan jag lägger mig. Är inte alls trött än. Beror väl på att jag legat i princip hela dagen.

Se ya! Kisses!


Kommentarer
Postat av: annie

Haha, det där fetstilta är kanske något som går i släkten? ;) Jag är likadan! Jag måste bara fråga, hur många läsare har du egentligen? :D

2008-02-10 @ 23:16:26
URL: http://aeni.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback