Vi somnade i varandras armar och i morse när jag vaknade upp kände jag mig som en dö sill.

Allesammans. Förlåt för den usla uppdateringen. Fy på mig *smäller till mig själv på kinden*.
Men igårkväll hade jag och Dennis en mysig och underbar stund tillsammans. Jag vet inte när jag fick njuta så senast. Det var som i en dröm. När jag vaknade i morse och tänkte tillbaka på stunden som var kvällen innan kom jag på mig själv med att sitta och le. Att njuta tillsammans med den man älskar så högt, finns det något bättre?

Vi somnade i varandras armar och i morse när jag vaknade upp kände jag mig som en dö sill. Snacka om att bryta den vackra texten i detta inlägg. "Dö sill". Haha.

Jag gick i af upp, sminkade mig och åt snabb frukost. Åkte buss till jobbet och jobbade tillsammans med Didi, en hur rolig tjej som helst! Jobbade i stan alltså. Hon bjöd på semla.

Slutade kl 16 och gick sedan en sväng på stan. Köpte ett par jeansshorts på Snygga. De har ALDRIG nåt snyggt annars men dessa är hur läckra som helst. Köpte också en skinnkjol på Gina (Jag vet Jennie, jag vet att du tycker den är ful men jag älskar den. Haha). Sen köpte jag ett par urläckra kallingar till Dennis på rean och ett 5-pack strumpbyxor i svart.



Sedan tog jag bussen hemåt. Hoppade av en hållplats senare för att springa in på Willys och köpa margarin och dricka tills på söndag. Med en tung kasse i var hand gick jag hemåt. Så kom jag på "hoppas Dennis har lämnat in filmen..." Klockan var ju ändå 18:05. Men nejdå! När jag kom hem låg han och slöade i soffan. Jag blev skitirriterad och bad honom gå och lämna den. "Men du har ju ändå på dig ytterkläderna. Kan inte du gå och lämna in den?". ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!. Jag som var så trött. Med sura steg gick jag mot VIP.
Kom hem och började med pajerna tills på söndag. Dennis stekte köttfärsen och jag grejade med resten.
Så nu står 3 taco-pajer och 6 läskflaskor klara inne i kylen färdiga för att ätas och drickas upp!

Det är så typiskt. Direkt när jag känner att jag kan koppla av från all stress. DÅ kommer magvärken. Typiskt!

I morgon jobbar jag 11-18:15. Sen kommer det folk hit vid 19 och festar. Ska bli trevligt!

På söndag kl 18 kommer ca 30 pers...Hoppas jag är någorlunda pigg! :) Men jag ser verkligen fram emot att träffa alla!!

Nu ska jag gå och lägga mig. Som sagt, arbetsdag i morgon. Första gången som jag absolut inte känner för det. Inte ett dugg..Men nångång ska man väl känna så?

Natti!


Kommentarer
Postat av: jennie

haha. du tror inte att det var meningen att du skulle bli nyfiken?

skjortsen är jättefina. men kjolen emelie? kjolen? sacramento idioto. vad ska jag med dig göra? haha.

2008-02-02 @ 09:48:54
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: jennie

haha. personen som bodde sär innan var världens slubb i alla fall. iow säger jag bara! men det kommer bli fint nu... mycket att göra med den dock.

2008-02-02 @ 09:53:41
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback