Ångest.

ångestångestångestångest. Det bara ekar i huvudet: "VINTERKRÄKSJUKAAAAA MOHAHAHAHAAAA"
Jag har emetofobi heter det (www.emetofobi.se).
Igår träffade jag Jennie som hade nåt skumt i söndags. Jag och Jennie var bara utomhus hela tiden och gick ut o gick så jag KAN INTE blivit smittad. Dessutom tror inte läkarna att det var kräksjukan hon hade. Försöker bara intala mig själv att det är luuuugnt. Men icke. Hjärtklappning, svettningar, illamående. Vaknade en gång i halvtimmen i natt. Jag HATAR ångest!

Så jag har faktiskt avbokat massagen idag för att jag känner att, näe, det kommer inte gå om jag inte mår riktigt 100. Däremot blev jag inringd att jobba men det är inte förrän kl 15 så jag hinner nog lugna ner mig lite innan dess.

Nån som känner igen ångesten?

Kommentarer
Postat av: jennie

everything's gonna be alrigh, everything's gonna be okey...

2008-01-09 @ 12:47:28
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: jennie

och tack för att du börjat blogga mer. nästa stag är kanske att lära dig kommentera, haha. ut och gå imorgon kväll? puss

2008-01-09 @ 12:48:14
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback