ÄNTLIGEN!

Ja nu är det äntligen den dagen jag sett fram emot länge länge. Löning. Och jag har pengar. För första gången på flera månader får jag skämma bort mig själv och shoppa lite igen!
Har sparat 4000 och har ändå 5000 att leva på. Inte fy skam alls...

Jag och Jennie ska shoppa. Först till stan, men enda anledningen till att man åker dit är Gina Tricot. Så vi ska dit, sen åker vi upp till A6 och går där tills jag börjar jobba kl 15. Lite gött att man jobbar på ett så stort köpcenter!

Men jag är trött idag. Hörde ett par välkända nycklar i låset på ytterdörren för en stund sedan. DennisDennisDennis kom hem en stund! Han skulle bara hämta pengar till dagens lunch. Han äter ute varje fredag. Han var jättemysig och skulle hålla på och pussas hela tiden. Inte mig emot alls. Men man känner sig inte överfräsch på morgonen med oduschat hår och äcklig andedräkt. Dennis frågade om jag hade sovit oroligt i natt. Det var inget jag visste (för jag hade ju sovit) men tydligen hade jag legat och stirrat rakt ut i luften flera gånger. Scary!

Nu är det dax för att hoppa in i duschen och sen ska jag SHOPPA! Lägger in bilder på det jag köpt ikväll när jag kommer hem.

Puss

Kommentarer
Postat av: jennie

jag vill med ha pengar, jag är nästintill pank istället. blä. fast jag är glad att du kan unna dig lite!

2008-01-25 @ 11:27:08
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback