För att överbevisa liksom.

Morrn!
Har sovit som en gud i natt. Under Dennis täcke hela natten. Det  fanns inget val, för mitt täcke låg i soffan och det orkade jag inte hämta.
Jag kände det när jag kröp ner brevid en varm, mysig, djupt sovandes Dennis, att fy vad trygg jag känner mig i hans armar. Jag får en varm känsla inom mig bara jag tänker på det. Är det inte farligt att vara så här förälskad?

Sedan igår, efter att vi hade pratat om det Jennie berättade har han behandlat mig som en prinsessa. För att överbevisa liksom. "Jag skulle aldrig kunna göra något mot dig, du är allt jag har och jag älskar dig för mycket för det."

Nu ska jag kila iväg för att öppna butiken i stan. Jag ljuger om jag säger att jag inte är pirrig och nervös. Men det blir jag alltid när något nytt ska hända.
Den stora frågan nu är....buss, gå?
Har inga pengar kvar på busskortet så i så fall får jag spräcka 50-lappen som ligger här. Hmmm.
Om jag ska gå så får jag gå typ, nu...så ha en kanondag allihop!
Förresten! Jag fick mitt lönebesked igår och vet ni? Jag blev glad! 14500. Denna månaden kan jag skämma bort mig själv och de jag älskar.

Jag slutar runt 13 och då blir det uppdatering.

Kram


Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback