För ibland tror man att det är hon men så vaknar man till och inser att...det inte är det.

Idag hade jag som sagt tänkt hinna uppdatera bloggen innan jobbet kl 12, men icke. Men jag hann i af packa mina grejer (blev greker först, attans tangenter) som jag sålt på tradera och gå bort med dom till Linneas tobak. Jag är förresten stammis där nu. Pinsamt att killen som jobbar där kände igen mig på krogen i lördags.

Jobbade med Ann, hon är för underbar hon! Dialekten och rösten är precis som svärmors. EXAKT! Det är nästan läskigt. För ibland tror man att det är hon men så vaknar man till och inser att...det inte är det.
Vi hade det riktigt knivigt med vissa klockor som envisades med att inte vilja kortas.
Egentligen skulle Ann varit ledig, det var därför jag fick hoppa in och jobba. Men chefen Elin låg hemma i vinterkräksjukan så hon fick hoppa in istället. Krångligt där.

Slutade kl 16 och gick sedan direkt till Gina Tricot. Tänkte fynda lite nu på rean. De hade skitmycket snyggt och jag fyndade, som vanligt! Jag hittar alltid massa saker jag tycker om på rean. Varför är det så? Det borde ju egentligen inte finnas något kvar som man tycker om...

Detta shoppade jag i af:
image109
Snyggt va? Korsetten kostade 49:-, hade kostat 199:-. Trosorna kostade 15:-, hade kostat 49:-

image110
Trosor. Kostade 15:-. Var dock för små så jag får väl ha dom som prydnad. Eller nåt.

image111
Kjol 49:-, hade kostat 199 tror jag. Skärpet gav jag 29:- för. FYND!


Mötte upp Jennie. Vi skulle käkat på Claras men jag hann inte upp dit eftersom jag skulle hämta nyckeln på Ur&Penn. Så då ändrade vi och tänkte gå till Kaffebönan. Men de stängde kl 18. En kvart senare.
Så vart tror ni vi hamnade? På McDonalds såklart. Krånglade med hon i kassan och beställde en mcfeast dressad som elmaco. Bara vi som jobbat på McDonalds förstår (Nörd).

Jennie lättade sitt hjärta och berättade en sak. Jag mådde (mår) piss över det. Kan tyvärr inte skriva vad det är. Men jag fick mig en tankeställare. Dennis också. Jag missuppfattade Jennies blogg och skickade ett dumt sms som hon blev sårad över. Mår ännu mer kass.
Jennie är en sån vän som man önskar att man träffat mycket tidigare i livet. Hon är så...perfekt. GULD!
Vi tycker om samma saker, hela tiden, jämt, alltid. Vi tycker oftast samma. Så kort tid som jag känt henne, och jag känner redan att hon är en vän för livet. En vän man kan lita på och som ALDRIG lämnar ens sida.
Jennie, jag vill att du ska veta att jag ser upp till dig. Du är guld värd och jag blir rörd när jag skriver detta.
Från och med nu ska jag göra allt för att du ska vara så glad som möjligt. Har jag i och för sig alltid försökt göra. Men nu ska jag kämpa extra hårt! För att bevisa.

Jag har hört talas om att Jennie gillar att få presenter. Jag ska ge henne en present. En present för att visa henne att jag verkligen bryr mig om henne. Ingen fjäskpresent. En present för att hon förtjänar det!

Nu ska Emelie sova. För i morgon, då ska jag öppna butiken i stan för första gången. Spännande! Håll tummarna för mig...

natti.

Kommentarer
Postat av: jennie

jag blev rörd av det du skrev. och snälla köp inget, det behövs inte!

2008-01-22 @ 11:00:36
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback