Från sidan ser man bara ett par bröst och sen hänger resten rakt ner.

Som ni såg i mitt förra inlägg hämtade jag mina kläder från H&M. Dock var det några grejer som satt för stort på mig. Ibland känner jag mig spinkig upptill.
Okej, brösten finns ju där. Men axlar, överarmar och lite fläsk över brösten under halsen, det skulle inte skada alls faktiskt. Då kanske topparna man beställer sitter lite bättre.
Nu satt alla likadant. Förstora i ryggen så de bara hängde. Och de som är lite "oversize", de sitter bra upptill men resten? Haha. Från sidan ser man bara ett par bröst och sen hänger resten rakt ner. Snyggt? Nej...

Ska i af visa vad jag behöll:



Vad tyckte ni var snyggast?

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback