Jag vill ha lite närhet...nån med snopp.

Godkväll!
Dagen har varit brabrabra! Kom till jobbet en kvart innan jag började. När jag kom var både Ellinor, Johanna och Elin där. De höll på och inventerade hela butiken+lager och hade gjort det sedan 7 på morgonen.
Pratade lite med Ellinor (den ena chefen) om hur jag kände med saker o ting. Hon är helt fantastisk den chefen. Fick så mycket beröm och komplimanger av både henne, Elin och även från Ann som jobbar i stan.
Förstår ni, jag känner mig så omtyckt på jobbet!
Men alltid finns det EN hake...Är ni nyfikna så finns det ett tidigare inlägg som handlar om just den haken.

Jobbade till 18 tillsammans med övergoa Louise. Flumflum hela dan!

Dennis kom o hämtade mig och vi åkte till Jysk och hämtade nya stolssitsar till köket. De andra hade spruckit och blivit fula så vi fick nya! Ibland är de allt bra Jysk...

Vi kom hem, kollade på den danska dokumentären "unga mödrar" som gick på teve kl 19. Intressant!
När vi satt där i soffan hörde vi ett bekant knackande på dörren. Det finns bara en som just knackar på dörren, alla andra plingar på plingklockan.
"Vem kommer nu?"
"Anna...tror jag! Det knackade ju!"

Det var Linda och Anna som kom och gjorde ett spontanbesök. Godingar! Anna är för go. Hon och hennes historier om allting. Vi satt i soffan allihop och bara tittade på Anna som berättade och berättade.
Men sedan var de tvungna att åka. Anna hade parkerat på fem-minutersparkering. Hon höll på att ta Dennis jacka istället för sin egen. "Vad liten han är!"
De ställde sig vid dörren och Anna gör sin: "Jag-behöver-nån-att-mysa-med-min".
"Jag vill ha lite närhet!"
Linda ställer sig mysigt och kramar om Anna stenhårt.
"Nån med snopp".

Typiskt Anna!! Hahahaha!

Finns det någon kille där ute som vill hålla min underbara vän lite sällskap med lite mys och annat?
Du ska vara kort, ha blont hår, gärna lite ruffsigt och längre hår. Du ska vara muskullös, musikalisk, och kunna ta hand om en tjej väl utan att vara för klängig. Du vill ha en tuff tjej med skinn på näsan som vet vad hon vill. Du ska vara djurvän, gärna älska djur. Ett plus om du vill följa med till stallet ibland, kanske till o med rida?
Sist men inte minst. Du ska absolut inte vilja ha några barn! För det är det sista Anna vill.
Bor du i Jkpg-området. Hör av dig! :) Du kommer inte att ångra dig!

image65

Puss

Kommentarer
Postat av: jennie

haha. oj, vad annorlunda hon såg ut på kortet!

2008-01-16 @ 22:47:38
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: Anonym

Anna är snygging!!
Kul inlägg BTW!

2008-01-17 @ 00:02:54

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback