Rastlös.

Godmorgon!
Snacka om utvilad idag. Åh vad skönt jag har sovit i natt! Skulle egentligen till kuratorn i morse 08:30 men jag kände att jag verkligen behövde sova ut och lämnade återbud. När jag vaknade låg jag med huvudet på dennis kudde och benen på min sida, helt på diagonalen alltså! Haha!

Har stoppat i den sista tvätten i maskinerna, varit iväg och postat två tradera-grejer + brev till a-kassan. Köpte kattmat också. De gnällde på mig. Maten tog slut igårkväll...

Är ledig måndag,tisdag och torsdag denna veckan. Jag klättrar på väggarna när jag är ledig och blir fruktansvärt rastlös. Vad ska man göra?
Jag och Jennie ska ut o gå sen vid 18. Men vad ska man hitta på innan dess, utan pengar o allt? Suck!

Det är så skönt för det är HELT rent här överallt. Känns så mycket lättare då :)

Nae, ringa Linda kanske! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback