Ruskigt skönt.

Nu ska jag strax GÅ till jobbet. Tänkte testa mina nya handledsvikter och se hur det känns. Håll tummarna för att jag kommer fram i tid! Haha
Satte mig här medan jag väntar på att nagellacket ska torka. Tog bort den röda färgen som hade skavts bort och blivit ful, och målade istället med ett genomskinligt lack, så ska jag ta det vita nagelpennan under tippen så det ser fräscht ut!

Jiha, jag skulle endast jobbat mina vanliga arbetstider denna veckan (också) som är lördag och söndag. Jag var ledig igår för att jag bad om det. Orkade inte jobba 8 dagar i sträck.
Idag (tisdag) ska jag jobba 15-20:15 som jag skrev i ett tidigare inlägg. Sen blev jag inringd till stan på fredag 12-16. Och i morgon ska jag till A6 och jobba 15-20:15. Jag gillar den tiden.
Det blir alltid mer tider än vad man tror, och det är skönt. Ruskigt skönt. För det blir bra med pengar i slutet av månaden samtidigt som dagarna är korta, men med OB och bättre betalt. Jag tackar jag.

Nej nu måste jag kila!

image148

Hörs ikväll efter 21. Puss

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback