Stressig helg. Oja.

Jag säger som Jennie, jag tror nästan att jag gått och skaffat mig ett liv. Haha!
Förlåt så mycket för den usla uppdateringen men jag har verkligen inte hunnit...

Helgen i sammanfattad form:
Fredag: Jobb från 15-20:15. Innan det var det ju shopping från kl 11.
Lördag: Jobb från 11-18:15. Och efter det, direkt till Emma och hennes barn Liam och Robin som jag skulle vara barnvakt åt på kvällen/natten eftersom hon för en gångs skull skulle ut och roa sig. Det var hon värd!
Sov hos dom.
Söndag: Upp vid 09:00. Iväg och öppna på jobbet 10:45 och jobba till 16. Dennis hämtade mig och vi åkte till Ö&B och köpte en mopphink och fotoalbum (mer om det senare). Vi hann inte mer än att komma hem förrän Dennis kom på att han lovat Linda att hitta på nåt kul. Jag gillar att göra roliga saker så jag hänkade på! Det blev bowling. Shit vad kassa vi var men det var skitkul!!
Efter att vi kommit hem fick jag lov att låna Dennis bil och åka till Maxi. Där gick jag för mig själv och strosade och kollade. Jag tycker det är avkopplande och roligt. Annars när Dennis är med så bokstavligt talat SPRINGER vi igenom stormarknaden och plockar det vi ska ha, om vi hinner. Jag gillar att gå i lugn och ro så man inte missar något!
När jag kom hem låg vi bara i soffan och myste HELA HELA kvällen och det var så underbart!! Pirr i magen-känsla ni vet?

För att sammanfatta min helg: Stressig helg. Oja.

Uppdaterar senare! Promise!

PUSS

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback